mcedit v rxvt a Shift+kurz.klavesy

BzF bzf na centrum.cz
Úterý Duben 16 03:49:57 CEST 2002

Dne Mon, 15 Apr 2002 21:00:30 +0200
Patrik Modesto <mody na quick.cz> napsal/a:

> [...]
Tak jsem psal do mail-listu rxvt, a podle nich to vypadá na problém MC:
-----
In my version of Midnight Commander (4.5.39-pre9, text-mode edition, from
some RedHat distro), the help (F1 key) says, "shift-arrow MSW-MAC text
highlighting (for the linux console only)."  It looks like this is an
MC issue, not rxvt.

I, too, can only get shift-arrow to work with the console.  It doesn't
work with xterm either.
-----
No, ještě to zkusím v maillisu MC - tam mi určitě řeknou, že je to problém
rxvt ;-)

> Přesně. Zkus si označit blok textu s češtinou v jednom okně a pastnou ho
> do druhýho okna. Český znaky jsou v čudu nebo zmršený.

Tak tohle je u mě v pohodě

Rxvt v2.7.8 - released: 29 NOVEMBER 2001

./configure --prefix=/usr/X11R6 \
        --enable-xpm-background --enable-menubar --enable-xgetdefault \
        --enable-utmp --enable-ttygid \
        --enable-transparency --enable-graphics --enable-keepscrolling \
        --enable-mousewheel -enable-slipwheeling --enable-rxvt-scroll  \
        --enable-half-shadow --enable-smart-resize
BzF