VMWare - zdielanie modemoveho spojenia

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Duben 16 06:01:49 CEST 2002

Dáte mi prosím vědět, až se vám to podaří za nedlouho budu podobný problém
řešit.

Já jsem zkoušel pod vmware rozjet HW ovladače k isdn přes linuxový fxusb.o a
chvilku to fungovalo a chvilku ne (stahování dat zamrzalo, i když fungovalo
online spojování kanálů a rychlost byla chvílema úplná) a nebo windows
spadly. Proto jsem tuto cestu zavrhl a pokusím se to udělat nějak podobně -
navíc se využije linuxový firewall :o), skrz wokna to není moc bezpečné.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;