M$SQL server a pripojeni pomoci prikazove radky

Blasko na vuje.sk Blasko na vuje.sk
Úterý Duben 16 07:29:14 CEST 2002

> Tohle je z druhé ruky, takže to možná ani nebude pravda. Kdysi byla Sybase a
> MSSQL vyvíjena společně,

ja som pocul ze po neuspechu vlasntneho vyvoja enginu MS odkupil DB engin od SYBASE.

>  a prý je možné přistupoval k MSSQL pomocí ovladače k některé verzi Sybase. Nikdy jsem to ovšem nezkoušel.

ano funguje to. ak si dobre pametam tak teraz sa pouzivaju dve verzie sybase protokolu a na spojenie z MS treba ten starsi (ak to MS neupgradol v novsich verziach)

K MSSQL som pristupoval cez vcelku peknu utilitu (X windows) vola sa SybSQL ja mam konkretne verziu 1.0.0