Linux literatura o sieti???

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Duben 16 09:46:06 CEST 2002

V tistene podobe byla kdysi k mani kniha od Satrapy, jinak nevim. V patel
(13.4.02) tady v konferenci nekdo psal o www strankach s pdf dokumentaci -
subject Manualz (http://linux.wz.cz) a byly tam i veci kolem siti.

s pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz