vmware + Windows -> debian

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Duben 16 13:48:38 CEST 2002

> o tomhle se rozhoduje už při instalaci VMWaru, jaký rezim prace se
> siti se bude pouzivat.

Ale da se taky kdykoliv predefinovat. Nastesti.

Dokonce je mozne provozovat nekolikaurovnovou sit - napr. jeden virtualni stroj ma dve
sitovky a je pripojen k hostiteli (jedna sitovka) a do virtualniho switche (druha). Takto je
pak mozne simulovat NAT, maskaradu, fitrovni paketu atd.
Podrobnsti viz popis na webu autoru.

>  Další nastaveni je u Options virtuálního
> stroje a pokud se nemylym, tak konec tam udela instalace VMWare
> Tools, ale poredne bych se musel podivat doma.

VMW Tools nejsou potreba na spravnou funkci - jen usnadnuji zivot. Pro virtualni W9x
napr. obsahuji ovladac na virtualni graickou kartu a utilitu, ktera odevzdava CPU pri
necinnost hostiteli. Analogicky pro virtualni linux je tam Xserver ..

Ale zakladni sitovani chodi i bez nich - to se nastavuje v parametrech virtualniho stroje -
tj. typ sitovky (host only / bridge), prip. virtualni switch, do ktereho je zapojena.

S pozdravem

Miroslav BENEŠ
správce sítě
mbenes na tenez.cz