Re: RE: Rádio pro linux - jaký

Oak Oak.brno na seznam.cz
Úterý Duben 16 13:26:07 CEST 2002

Dne 16. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Hmm. Celkem uspesne jsem rozchodil AIMSLAB RadioTrack (16-bit ISA).
>  - jadro 2.4.17/18-xfs + sw fmio http://freshmeat.net/projects/fmio/
> Tak ono rozhodne neberte tak rozhodne.
>                                               Martin

No já Vám nijak neodporuju. Avšak na zprovoznění mého Typhoon
radia jsem nenašel žádný článek, nic. Jen zmínky o tom, že na
tom testovali ovladače a tudíž že to jede.

Bohužel "není" (SuSE ref. manuál, sdb, archiv konference, HOW-
-TOs) žádná dokumentace k tomu, jak se chovat k ISA kartám tohoto
typu, jak nějak rozumně zjišťovat co funguje a co ne (myšleno
testování zařízení, iniciace karty,...).

Musím říct, že už Váš předešlý odkaz mě trochu potěšil, protože
jsem ve výčtu návodů našel i jednu rádiovou kartu, jež vypadá
identicky s mou a je na PCI, třeba z toho něco bude.

Oak

Reklama:
GEnius bez pocitace - nemyslitelne ;-) http://www.genius.cz