Interbase opensource - jak korektne nainstalovat a nakonfigurovat?

Tomas Vida vida na uniware.cz
Úterý Duben 16 13:31:12 CEST 2002

Tuto dokumentaci mam, ale nemuzu rict, ze bych ji byl zrovna nadsen.
Znate doc k mySQL? Pokud jde o cast instalace a prvotni konfigurace, tak
by se borland mohl ucit. Kazdopadne diky za odezvu.

ibmgr -start mi pise chyby. Server nelze spustit,
connection rejected for interbase atd...
:-(

tomas v.

-----Original Message-----
From: Jirka Kosina [mailto:jikos na jikos.cz]
Sent: Tuesday, April 16, 2002 1:22 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Interbase opensource - jak korektne nainstalovat a
nakonfigurovat?

On Tue, 16 Apr 2002, Tomas Vida wrote:

> nainstaloval jsem si InterBaseSS_LI_V6.0-1.i386.rpm na RH7.1.  Ta
> probehla v poradku. Jak ale dal? Nenasel jsem zadnou srozumitelnou
> dokumentaci, ktera by popisovala zakladni konfiguraci, a vubec
> administraci IB. Asi jsem hledal spatne. Muzete mi prosim nekdo
> poradit, kam se mam podivat? Jak vubec IB spustit, nastavit pristupove

> prava, vytvorit databazi?

Dokumentace je tady:
ftp://ftpc.inprise.com/pub/interbase/techpubs/ib_b60_doc.zip

K administraci se typicky pouzva IB Acces (pod XWin), pripadne muzete
pouzivat konzolovou IB Console.

Server spustite typicky utilitou ibmgr (parametr -start, nebo tak neco),
pak uz muzete pomoci IBConsole pripadne IBAccessu vesele pracovat s
dabatazemi.

Zajimalo by mne, jak moc jste tu dokumentaci hledal, kdyz jste se ani
nekouknul k Borlandum ;)

--
JiKos.