Diald

Matej Cepl cepl.m na neu.edu
Úterý Duben 16 19:30:00 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 03:48:51PM +0000, Michal Safranek wrote:
> nainstaloval jsem rh7 a mam pomerne velky problemy s nastavenim tak, aby
> fungovalo pripojeni dial on demand. Modem na tom chodi spolehlive, pres
> wvdial to vytoci v pohode a pripoji se, ale kdyz nastartuju diald tak se to
> pri pozadavku na internet nedeje vubec nic, ani kontrolky na modemu se
> nerozsvitej (pritom diald a pppd bezi...) netusim kde je chyba (jestli v
> pppd, nebo diald).
> Nemohl by mi nekdo, komu to chodi, poslat konfiguraky k pppd a diald???
> Modem mam na ttyS0...

Nejlepší je přečíst si Diald-HOWTO (které je velice přehledné).
Máte ho v distribuci.

Matěj

--
Matej Cepl, cepl.m na neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
	-- Alexis de Tocqueville