winXP a PDC on linux

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Středa Duben 17 08:14:31 CEST 2002

>   V podstate jde o to, ze NT masina potrebuje navic svuj ucet. Nazev
tohoto
> uctu je nazev pocitace zakonceny $ (dolarem). Dava se bez shellu (resp.
jako
> [...]
> zmenit v registrech ono "RequireSignOrSeal" na "0". Po restartu projdete
> procedurou prihlaseni pocitace do domeny, kde po Vas bude chtit ucet
> uzivatele majici pravo pridat tento pocitac do domeny. Zadate sveho
uzivatele
> s uid=0. Proklikate Next, Next...a tak dal az Vam nakonec rekne neco o
tom,
> ze Vas Vase domena vita ci co. A tim by to melo byt hotovo.
>   WinXP ted nemam po ruce, takze Vam nereknu presne kudy se to klika, ale
> myslim ze je to druhym tlacitkem na "Tento pocitac", Vlastnosti a tam

to mam v poriadku. do domeny sa mi prihlasuje nt server a svojho casu aj
win2000. problem je len s tymi xp.
chyba bude asi v tom, ze v tom uzasnom systeme som sa nedopracoval
k dialogu pre prihlasovanie do domeny.
to je ale asi o inom. poprosil by som s tym o nakopnutie. lepsie bude
mimo konferu.
diki.

S pozdravom

---
Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
fax: +421 45 673 5261

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!