bootovanie v mandrake 8.2

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Duben 17 13:18:26 CEST 2002

> vedel by mi niekto z Vas poradit, ako mam deaktivovat graficky boot v
mandrake
> 8.2? Odinstaloval som bootlogo, grub, ale stale sa mi pri bootovani na
> konzole zobrazuje logo mandrake a vsetky vystupy okrem "press I for
> interactive...." idu na 11.terminal. Na webe som nasiel screenshot z
mandrake
> control center, na ktorom je konfiguracia aurory, tam sa to da nastavit,
ale
> ja to v sekcii boot nemam.

Mandrake 8.2 auroru neobsahuje (skoda, me se libila). Pokud chcete
deaktivovat "graficky boot" a framebufferovou konzoli, zmente radek vga=xxx
v /etc/lilo.conf na vga=normal, spustte lilo a pro jistotu spustte mcc a
nastavte textove spoustetni lila.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644