Jak na socket soubory - vytvoreni/backup

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 17 13:18:47 CEST 2002

On Wed, 17 Apr 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Backupovat neni co - socket si predstavte jako rouru - ma podobnou
> semantiku jako named pipe...

Ja nechci backupovat obsah, ale ten vlastni soubor - jmeno+prava

> 	Ono Vam bohudik ani nic jineho nezbyde... aspon ja o zadnem jinem
> zpusobu nevim...

Proc bohudik ? Jenom pro informaci - jedna se mi o sockety programu
postfix,mysql gpm a syslogu (/dev/log) , nevite jestli si je vytvori
pri spusteni kdyz je nenajdou ?