Re: spusteni KDE 3?

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Duben 17 14:28:53 CEST 2002

Dne 17. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Skus napisat kde3
> :o)
> (u mna /opt/kde3/bin)
>
> msk

No to pravděpodobně skončí hláškou "X server already running",
nebo něčím na ten zůsob.

Pokud chcete zatím s KDE 3.0 jen experimentovat, pak při
startu v LILU napište "linux level 3". Pak se na výzvu přih-
lašte normálně jako běžný uživatel a zapište příkaz
'xinit /opt/kde3/bin/startkde', okamžitě se spustí.

Pokud chcete nastálo, je potřeba jen změnit kdm z
'kde2' na 'kde3', nebo tak nějak, ale to tu taky v konfeře
už bylo.

Oak

Reklama:
GEnius bez pocitace - nemyslitelne ;-) http://www.genius.cz