RedHat 6.2 EN & P4

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Duben 17 15:18:56 CEST 2002

Ano stretol som sa s tym. Skutocne RH 6.2 nejde nainstalovat
ani v textovom mode (skusal som aj originalne medium aj
vypalovane medium). Spravil som nasledovny postup.
Na inej masine som RH nainstaloval na jeden ide disk, potom
som ho pripojil k P4 masine a prekopiroval cez cpio na
SCSI. Tam nabootoval updatol a odvtedy si s kludom fici na P4 ako
by sa nechumelilo. Cize instalujte to na inej masinke!

Postup bol trosku iny, lebo som tam mal SCSI radic
adaptec 29160 a s nim su problemy ak nabootojete
z diskety toms smbrt. Je to aj na jeho site popisane.
Proste zacnete schytavat SCSI resety. Dostat do bootovania
aj initrd bol problem (na totiz tej povodnej masine som
nemal SCSI), ale nakoniec som vsetko vyriesil.

Co je to za masinka? Co tam mate okrem toho P4? Je tam
aj SCSI?

Igor

PS: RH 7.2 na tom nainstalovat isiel bez problemov. Ak mozete
tak ho tam dajte. Ak nie tak mate trochu prace naviac.