Konverze - Re: Kmail z KDE 3.0 vs. Netscape Mail (nebo Mozilla mail) x *.dbx

Matej Cepl cepl.m na neu.edu
Středa Duben 17 19:01:46 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 11:36:41PM +0000, n_petr na seznam.cz wrote:
> Můžeš mi prosím více pohovořit o tom Imapu, jak to provést
> - nemám nejmenší tušení oč jde. (to se to jako musí prohnat
> zase přes internet nebo by to šlo jen v rámci mého počítače?)
> On Imap pomrší češtinu ?
>
> Pokud by to šlo udělat nějak tak, že bych najednou přeposlal
> všechny adresáře se všemy maily bez internetu, které mám
> v *.dbx, tak bych si snad i dal tu práci a rozchodil nějakého
> mailmana, ale odesílat to mail po mailu je šílenství, je toho
> 0,5 GB.

Šlo by to, ale jsou potřeba dva počítače (protože na jednom
počítači není možné mít najednou puštěný Outlook {Express}
a linuxový IMAPový server) propojené do sítě.

Koukni se raději skutečně na http://kmail.kde.org/download.html
. Najdeš tam zajímavé věci.

Matěj

P.S.: Všimněte si adresy v hlavičce From: -- používejte prozatím
raději tu nežli starou na yahoo.com. Děkuji.
--
Matej Cepl, cepl.m na neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The founding fathers tried to set up a judicial system where the
accused received a fair trial, not a system to insure an
acquittal on technicalities.
	-- fortunes