java, Read DocJ a geometry

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Duben 17 09:35:47 CEST 2002

Ahoj,

mám nějaké dokumenty v PalmDoc (prc) a potřebuji je otevřít.
Našel jsem na webu ReadDocJ, který je v javě.
Po spuštění v KDE3 se mi však objeví takové malinkaté okýnko,
které nelze žádným způsobem zvětšit.

xwininfo: Window id: 0x1e00032 "ReadDocJ v1.2 - no document"
-geometry 11x27+506+379

V gnome je to lepší, aplikace je celá, ale na celou obrazovku zvětšit
nejde :-(

xwininfo: Window id: 0x180002e "ReadDocJ v1.2 - no document"
-geometry 480x296+272+244

Vím, že některým (všem ?) aplikacím se dá nastavit při startu geometrie,
ale mé pokusy dopadly neůspěšně :-(
./java -jar ReadDocJ.jar -Dgeometry=100x100+100+100

java - jre1.3.1
Read DocJ 1.2
KDE 3.0
Gnome 1.2
XFree86 4.2

Jak si aplikaci zvětším?
Případně jak dostanu ty dokumenty na obrazovku.
Start gnome a copy&past není zrovna ideální řešení.

Díky
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)