Bod vyresen - Re: Mozna OT: Mozilla a directory checksum

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Duben 18 08:14:55 CEST 2002

Dekuji, ano, vyresil jsem to rozbalenim na Linuxovskem stroji ( na
Solarisu nejsem root, ale BU).

Jenze stejne se mi to na Solarisu nedari prelozit, nsinstall nemuze
najit SKRITKA (nsinstall: Cannot find ELF) a to hned na zacatku. Jde
videt, ze bez skritku je Mozilla ztracena. Ale proc, na to nemam bohuzel
cas zkoumat. Kompilace Mozilly neni moji hlavni pracovni naplni.

POkud se to nekomu podarilo prelozit a ten prelozeny ( napr. s GTK) je
rychlejsi nez pre-built ze stranek Mozilly ( otevreni jednoho okna cca 5
sekund), privital bych berlicku na soukromy email.

Diky,

Vasek

--
Vaclav Peroutka