LDAP a vyhledavani

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Čtvrtek Duben 18 08:54:31 CEST 2002

MP> bohuzel, napriklad ms outlook neprohledava cely strom smerem dolu, jen
MP> horizontalne (sux)

ako je mozne, ze mne vrati zaznamy aj z nizsich casti stromu?
ludi mam porozhadzovanych v organizacnej strukture v rozsiahlom
strome. keby nevedel vycucat zaznamy podla klucovych slov
tak by som bol nestastny :-)

ina vec je, ze este som nevidel pop3/imap klienta
ktory by zobrazil celu ldap strukturu vizualne ako strom.

MP> navic polozky typu "telefon", "linka", "kancelar" a pod. nemaj uplne
MP> mnemonicke nazvy (tedy pole, ve kterych tyto informace ocekava MS OL/OE)

obavam sa, ze aj ini klienti pouzivaju tie iste
mena "poloziek", nielen OE.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk