ldap......

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Čtvrtek Duben 18 08:57:42 CEST 2002

Dobry den p. Patrik,

ja som nasiel pre windows iba Cygsoft LDAP Browser,
snad nie je shareware kriplovany, mal som ho spusteny
asi 5 minut :-)

pokial ti staci strucne tak na OU mam: top, organisationalunit
na osoby: top, organisationalperson, person, rfc822MailUser

podstatne pre klienta je, aby bol v zazname o cloveku:
cn, mail

bohuzial najlepsie pracuje s ldapom Outlook Express.
The Bat je neustale divny pri praci s adresarom, autori
maju neustale predstavu ze kvoli adresam musim ist do adresara :-)

Skoda ze klienti nevedia zobrazit LDAP strukturu,
aby si clovek mohol behat aj po celom strome ako sa
na kazdu organizaciu patri :-)

inak videl som este nejaky php program na ldap
ale taky jazyk nezivim, tak neviem kvalitu.

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk