WinNT, smbmount a cestina

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 18 09:59:13 CEST 2002

Dobry den,
mne vzdycky stacilo mit v smb.conf

client code page = 852
character set = iso8859-2

a cestina byla naprosto bez problemu. Mam to tak na jednom
samba serveru, ktery jede jako PDC pro Win98, WinNT4.0
(nevim ktere service packy) a Win2000 a jeste si zadny
uzivatel nestezoval.

Do NLS modulu jsem nikdy ani nehrabl, jadro bylo 2.4.2
(bohuzel jsem se nedostal k upgradu), samba jedna z prvnich
rady 2.2.x.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz