problemy se znaky s a z (s kackama) - mySQL + PHP + Apache

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 18 10:04:14 CEST 2002

Zdravim,
Kdybyste mluvil o problemu s hackovanymi "s", "z" a "t",
tipl bych si na problem v kodovani, protoze tohle jsou tusim
jedine podstatne rozdily (nebijte mne za neznalost) mezi
iso8859-2 a win1250 kodovanim, takze IMHO problem nekde "po
ceste" v prekodovani.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz