tvorba slovniku pro DICT

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 18 08:58:39 CEST 2002

Peter Cernoch <pcernoch na imc.cas.cz> wrote:
 :> ce.index by mal byt este utriedeny (cize doplnit tam niekde
 :> nejake to sort)

 : Dekuji, to bylo ono (nikde jsem to nenasel).
 : Sortovat jsem sice zkousel, ale na mem systemu
 : sort tridi tak ze cisla jsou za pismeny, takze na zacatky indexu
 : chybeli polozky typu 00-database....

tak to je potom nejake divne locale

 : Jestli by se to tedy nekomu hodilo, postup je (zatim) tento :

 : sort ./ce.index > ./t.tmp
 : grep "00-databa" ./t.tmp > ./ce.index
 : grep -v "00-databa" ./t.tmp >> ce.index
 : rm ./t.tmp

to by asi bolo lepsie urobit nieco ako:
LC_COLLATE=POSIX sort ...

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |