ATA100 & K7T266 Pro2

Viktor Vlček vlcek.viktor na hard.cz
Čtvrtek Duben 18 11:05:32 CEST 2002

> Na tohle potřebujete rootovský práva.
Ani s nima to nejde

Nevim, jestli Ti pomuzu, ale reknu Ti co to delalo u me. Mam jen UDMA33 a
DMA pristup nesel za boha nastavit. Se stejnou hlaskou HDIO_SET_DMA failed:
Operation not permitted. Je to podle me zrada v kernelu. Nekde jsem cetl, ze
se to u starsich defaultne zakazovalo.
	V mdk 8.1 se mi to nepovedlo rozchodit. Ted v 8.2 (jadro 2.4.18) to jede.
Bude to asi chtit skompilovat novejsi jadro a zapnout volbu DMA pristup na
disk. Jeste je tam nejak voba pro HOST 2.X DMA. Myslim, ze kompilace jadra
neni vubec tezka, ikdyz Ty pises, ze se ji bojis. Bud rad, ze mas rychlou
masu a muzes to v pripade neuspechu zopakovat. Mne jadro 2.4.18 trva
skompilovat asi 25 min. (K6-300) :-)
	Zlom vaz.
		S pranim hezkeho dne
						VV