Fw: LCD - lze ocekavat nejake problemy?

Jiří Kubík linux na mukt.cz
Čtvrtek Duben 18 11:26:18 CEST 2002

 Ahoj,

 vyměnil jsem u 3 počítadel, kde nám po bouřce odešly monitory do věčných
lovišť, CRTčka za LCDčka, konkrétně AOC 15" a až na to, že se při
přepínání grafických režimů displej občas zblázní, se neděje nic ... :-) Ne,
ale teď
opravdu. Je to celkem bez problémů. AOCčka mají režim plné automatiky,
takže se umí samy nastavit a pod Xkama mi to nedělá vůbec žádný sprasky. Měl
jem
malej problém, při kterým se mi občas stalo, že LCDčko při přechodu z
graf.režimu do textovýho a zpět usnulo. Ale stačilo ho jen znovu tlačítkem
zapnout ... Naštěstí se tenhle problém odstranil sám, provozem ... :-) Měl
jsem malé podezření na Xka, ale konfiguráky zůstaly beze změn, tak nevím
...Ale vzhledeem k tomu, že si můžu tu Belineu půjčit odvedle z kanceláře,
tak to vyzkouším a dám vědět ...

   Jirka

LCDcko.