LCD - lze ocekavat nejake problemy?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 18 11:36:05 CEST 2002

Nedavno jsem se tu ptal na to same. Koupil jsem 17" SyncMaster 171s, a
zadne modeline jsem doplnovat nemusel, proste se nastavi spravne rozliseni
a pak se klepne na tlacitko "auto" a obraz perfektne sedi.

Jedina vec, kterou jsem resil, byla nasledujici. Je to analogove LCD (to
ta vase Belinea taky), a umi VertRefresh 56-76, ale v manualu se pise, ze
optimalni je 60 Hz. To samozrejme neznamena, ze se to bude klepat s touto
frekvenci, je to pouze frekvence, na ktere si to s pocitacem posila obraz,
jinak je samozrejme obraz naprosto stabilni.

X-ka se jako obvykle snazila najit takovy modeline, ktery vycuca z
monitoru maximum, a tak to jelo na tech 76 a bylo znat, ze to neni ono
(trochu se to chvelo). Kdyz jsem XF86Config-4 natvrdo napsal misto 56-76
pouze 60, tak se to srovnalo a neni s tim problem.

Jinak osobni nazor: jsou to sice hrozne penize, ale vyplati se to. Ja bych
nemenil :-))

-- Honza Houstek