LCD - lze očekávat nějaké problémy ?

Jiří Kubík linux na mukt.cz
Čtvrtek Duben 18 11:39:16 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Jiří Kubík
To: linux na linux.cz
Sent: Thursday, April 18, 2002 11:31 AM
Subject: Re : LCD - lze očekávat nějaké problémy ?

Ahoj,

vyměníl jsem u 3 počítadel, kde nám po bouřce odešly monitory do věčných
lovišť, CRTčka za LCDčka, konkrétně AOC 15" a až na to, že se při přepínání
grafických režimů displej občas zblázní, se neděje nic ... :-) Ne, ale teď
opravdu. Je to celkem bez problémů. AOCčka mají režim plné automatiky, takže
se umí samy nastavit a pod Xkama mi to nedělá vůbec žádný sprasky. Měl jem
malej problém, při kterým se mi občas stalo, že LCDčko při přechodu z graf.
režimu do textovýho a zpět usnulo. Ale stačilo ho jen znovu tlačítkem
zapnout ... Naštěstí se tenhle problém odstranil sám, provozem ... :-) Měl
jsem malé podezření na Xka, ale konfiguráky zůstaly beze změn, tak nevím ...
Ale vzhledeem k tomu, že si můžu tu Belineu půjčit odvedle z kanceláře, tak
to vyzkouším a dám vědět ...

Jirka