Pripojeni Linuxu a cele WIN site k internetu

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Čtvrtek Duben 18 12:14:04 CEST 2002

Na SuSE to lze elegantne resit pomoci baliku SuSEfirewall,
vse se nastavuje v jednom souboru, ktery je dobre popsany,
mate to i v manualu. Je dobre pouzit  proxy -  Squid.
DNS by jste mel mit nastavenou, zacatecnikovi doporucuji
pouzit program YaST1.

 Nastaveni DNS
 spustit YaST - v konzoli prikaz YaST
 menu Sprava sytemu
 menu sitova konfigurace
 menu Konfigurace nameserveru
 na otazku odpovedet Ano
 napsat IP - DNS serveru
 ukoncit YaST
 spustit SuSEconfig
 restartovat sit

 S pozdravem

Ondrej Prokop
 webbot na telecom.cz

 PS - muzu poslat conf. soubory - pouzivam to same.
 Nevim jestli SuSE 7.2 uz nema SuSEfirewall2.  - je to jedno

> problem:

Na