win4lin

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Čtvrtek Duben 18 12:21:24 CEST 2002

> konfigurovat nechce.

> Problem vsak spociva v tom, ze zrusili eval verziu a je tam
> len installer,
> ktory overuje license code cez internet.

Presne, a pochopil som to navyse tak, ze ak mate Linux napr. doma
a pevnu linku v praci, asi nepochodite (lebo samotny Win4Lin stahuje
'installer' nainstalovany do systemu). Nakoniec som sa rozhodol pre
VMWare, ktory funguje spolahlivo a uz ma Win4Lin netrapi.
Problem je, ak nechcete pouzivat cracky na software, ale platit vyssiu
cenu (VMWare je vraj drahsi ako Win4Lin).

Bye.