LCD - lze ocekavat nejake problemy?

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 18 13:47:53 CEST 2002

On 18/04/2002, radek.karaffa na ct.cz wrote:

> tohle je trochu matouci ...
> zadny posilani si obrazu s pocitacem ... Je to opravdu frekvence
> obnovy cele obrazovky. Ale protoze LCD nema luminofor a nema dosvit,
> tudiz sviti celou dobu, tak pro normalni pouziti se pouziva co
> nejnizsi frekvence, obraz je stabilni. Pouze pro pouziti jako treba
> gamesy a video, kdy je prilis zmen v obraze, muze byt nekdy lepsi dat
> vyssi frekvenci ... Ale to jsem nezkousel. Mam LCD 18,1" SUN a video
> to ukazuje dost dobre.

Tak diky vsem za info, zda se, ze se toho netreba bat. A navic jsem se
jeste poucil (take jsem v tech frekvencich LCDcek trosku plaval), coz
neni nikdy k zahozeni :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka