Pravdepodobne trivialny dotaz pre BASH

Richard Willmann mailinglists na nocomment.sk
Čtvrtek Duben 18 14:09:41 CEST 2002

zdravim,

nebite ma ale manual k Bashu je docela velky, neprehladny a hlavne bez
prikladov :(

porebujem napisat skript, ktory vezme to co mu pride na standardny vstup,
vytvori unikatny odcasny adresar, spusti externy program ktoremu posle to
iste co dostal na vstupe s dalsim parametrom "nazov" docasneho adresaru ...

viac menej jednoduche, a nakolko sa uz dlho chcem naucit aspon trochu robit
v Bashi tak som sa rozhodol pre Bash. No a moj problem je, ze netusim ako
nacitat to co pride na standardny vstup, zatial som sa s manualom dopracoval
k:

BUFF='';

while read line
do
   BUFF="${BUFF}{line}";
done

echo $BUFF;

co je fajn, ale nemam v tom newline znaky, skusal som doplnit \n ale
evidentne nefunguje.

skuste ma nakopnut pls, najlepsie na nejaky rozumny tutorial

dakujem

rwi