SO 5.2 a český tisk

Josef Stengl cedrik na students.zcu.cz
Čtvrtek Duben 18 14:24:30 CEST 2002

> Dobrý den,
> Mám problém s tiskem z SO 5.2 provozovaným na RH 7.2. V editoru mám
> perfektní češtinu, na tiskárně ovšem "vyleze zmršená". Tiskárna je HP4000 a
> nastavená je na ISO8859-2. Z ostatních aplikací je tisk bez problemový.
> Nesetkal jste s tímto někdo?
A kdo ne?
Ja to vyřeil tak, ře jsem vyhazel všechy fonty, ktere SO používal a
utilitkou spadmin (nastavení tiskárny) jsem natahl fonty v kódováni
ISO8859-2. Má to dva háčky. Přestala mi fungovat znaménka apod ve
vzorcích, ale příčinu bych vidlěl v to, že jsem smazal i fonty se symboly
(dneska je tam doplnim a uvidime) Druhý problém je v tom, že když nastavím
foty ve stylech, tak se mi taky nevytisknou česky, ale ktyž necham styl
jako autoupdate (CTRL y => modify...) a změní font přes popup menu tak mi
zase přestane fungovat spellchecker :-(. Je mi to trošku záhadou, vůbec si
tohot textu mevšímá. Ale jinak to funguje skvěle a fonty jsou i dobře
čitelné - je pro to nutná přítomnost také soubory s fontama s příponou afm
(snad to je popis metrik fontů). Jinak by to docela slušně melo být
popsané v archivu této konference.

 > Děkuji za nasměrování
I do pekel ??

cedrik