Oracle 8.1.6 alebo 8.1.7 a RedHat 7.2

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Čtvrtek Duben 18 14:50:26 CEST 2002

Zdravim.

Na zaklade vasich rad sa mi podarilo dostat do stavu ze sa mi spustil
installer, ale ako spominal mr. David Toman, nastal problem pri linkovani.

A potom uz vlastne so vsetkym nespustil sa mi Net8 configurator a zostalo to
v takom divnom stave. Vypisuje ze sa inicializuje konfigurator disky bezia a
nic sa nedeje uz minimalne hodinu. (nie ze by som na to hodinu pozeral, ale
hodinu som nebol v kancelarii) Momentalne mam nejaky problem s login na
metalink tak ma tam prosim neodkazujte, alebo mi to nejako hoci aj sukr.
poslite.

Dakujem Vam vsetkym za ochotu.

Daniel Pogač
TatraSoft Group s.r.o.