Nastaveni routovani na ppp0?

Karel Vyskočil linux na linux.cz
Čtvrtek Duben 18 20:58:56 CEST 2002

Zdravim,
nedavno jsem resil pripojeni pres dial-up a celkem se mi to podarilo.
Az na jednu neprijemnou drobnost. Vzdy po rebootu mi RedHati skripty v
/etc/sysconfig/network-scripts prehodi defaultni routovani na eth0. Po
pripojeni musim tedy rucne zmenit defaultni routovani na ppp0. Nevi nekdo
jak zasahnout do tech preddefinovanejch skriptu, aby to chodilo tak jak ma?
V /etc/ppp/options mam volbu defaultroute, ale ta jak se zda nic neudela.
Snazil jsem se neco vykoukat z tech skriptu, ale pro BFU jako ja jsou moc
zapletene. Prostrachal jsem archiv konference, ale na zadne takove reseni
jsem nenarazil.
Jinak mam nainstalovan standatrni RH6.2, k pripojeni pouzivam wvdial+pppd.

--
Karel Vyskočil
Student FEL ZCU