Problemy Linux - kto vie poradit?

Palo paulubin na excite.com
Čtvrtek Duben 18 20:31:38 CEST 2002

Zdravim Vas,

mam problemy s instalaciou Linuxu a zatial mi nikto nevedel poradit.

V skatke: Instaloval som RedHat (z bootovatelneho CD), zobrazilo sa
uvodne textove menu, spustil som instalaciu a po asi troch sekundach sa
cely pocitac restartoval. Takto sa to stalo asi trikrat a potom nastala
zmena - comp sa mi nerestartoval ale pre zmenu cely zmrzol :))) Skusal
som to so starsou verziou CorelLinux, ale ten isty problem. Obe
distribucie Linuxu, ktore mam, pritom bezali na inych PC bez problemov.
Vypol som aj rozne ochranne nastavenia v BIOSe, ale problemy zostali.

Vie niekto poradit co s tym, pripadne ktora distribucia by mala byt bez
problemov?

Tu je konfiguracia PC, na ktore som to chcel nainstalovat:

AMD Duron 750
128 MB RAM
grafika NVidia GeForce 2MX 32 MB
HDD 6 GB (v pocitaci mam este jeden disk s Win 2000, ale ten som pred
instalaciou Linuxu fyzicky odpojil, prave aby nerobil problemy...)

Za akukolvek radu budem vdacny.