Olympus Camedia C1ZOOM

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Duben 18 21:12:41 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 10:33:31AM +0200, David Trcka wrote:

> Myslim to tak, ze HP (opakuji HP, rikal jsem HP) v linuxu nejede.

Ale jedou. Mam HP715 a zkousel jsem i HP618. Oba dva, kdyz se preply
do rezimu USB-strorage bylo mozne mountovat v RH 7.1 a 7.2 jako scsi
disky. Vyjma prikazu mount jsem zadne gphoto ani jiny program nebo
ovladac nemusel pouzivat.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz