Problemy Linux - kto vie poradit?

Andrej Moravčík moravcik na pal-inalfa.sk
Pátek Duben 19 09:15:10 CEST 2002

Thu, 18 Apr 2002 Palo napisal:

> Zdravim Vas,
>
> mam problemy s instalaciou Linuxu a zatial mi nikto nevedel poradit.
>
> V skatke: Instaloval som RedHat (z bootovatelneho CD), zobrazilo sa
> uvodne textove menu, spustil som instalaciu a po asi troch sekundach sa
> cely pocitac restartoval. Takto sa to stalo asi trikrat a potom nastala
> zmena - comp sa mi nerestartoval ale pre zmenu cely zmrzol :))) Skusal
> som to so starsou verziou CorelLinux, ale ten isty problem. Obe
> distribucie Linuxu, ktore mam, pritom bezali na inych PC bez problemov.
> [...]

Pokusajte sa kombinovat a vylucovat vsetky faktory ktore by mohli byt
pricinou. Teda pokial mate dost hardweru na pokusy.

Skuste vymenit: pamatovy modul, gaf. kartu resp. pouzit textovy mod, ine
boot medium, inu CDROM mechaniku, v biose vypnut vsetky 'zbytocne'
features. Osobne typujem tu CDROMku.

A nakoniec Vam drzim palce aby Vas tieto uvodne problemy neodradili od
Linuxu, stoji to za trochu namahy. ;-)

S pozdravom
--
Andrej Moravcik