Olympus Camedia C1ZOOM

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Duben 19 08:51:03 CEST 2002

On Fri, 19 Apr 2002 04:32:40 +0000 (UTC), David Trcka wrote:

: Skutecne? Muzete mi popsat vasi distribuci? Ja jsem totiz HP715 pod RH72
: nerozchodil, na scsi sice je videt jako usb-storage zarizeni, ale nejde
: namoutit, hodi to I/O Error (je to v archivu konference asi 14 dnu zpet)

Pri problemoch s USB odporucam skusit novsie jadra - 2.4.9 z distribucie
je uz dost stare, panbohvie co tam RH vsetko opatchovali a co este
nestihli a okolo USB sa stale bastli pomerne intenzivne.

Zdravi
--
                                        Stano