Z linux do Winproxy na Win95 cez null-modem?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 19 10:13:51 CEST 2002

> Neviete niekto ako pripojit Linux (Mandrake 8.2) na WinProxy na Win95
stroji
> cez nulll-modem? Co treba nastavit, nainstalovat ako to nastavit aby som
mal
> na linuxe jednu IP pre eth0 a druhu IP pre seriove spojenie a pripojenie
by
> bolo nadviazane vzdy pri poziadavke k WinProxy ktory je pripojeny do inej

Na woknech rozjet neco jako Prime pripojeni kabelem a na Linuxu se pripojit
pomoci pppd. Jinak z popisu nechapu uplne presne tu situaci.

> siete? Nepytajte sa ma preco ... sef ...

:-) Neco mi to pripomina. Dam vam dve rady (u me to funguje). Nechte
vysvetlovani (ze je to blbost) na mladsi a hezci kolegyni, ktera tomu sice
nerozumi, ale umi se hezky usmivat, nebo rozehrajte kouzlo sve osobnosti,
vylozte sefovi, jak je Vase reseni genialni a pak ho presvecte, ze to byl od
prvopocatku jeho napad.
U me to funguje bez problemu, jen se musi clovek rychle rozhodnout, ktera z
techto dvou taktik je v dane situaci vhodnejsi :-))

S pozdravem Zdenek Bohm