Problem s nastavenim monitoru pri instalaci RH 6.2

Martin Lampa martin.lampa na vsb.cz
Pátek Duben 19 13:34:36 CEST 2002

Preji vsem ucastnikum konfery hezke odpoledne,

pri instalaci RH 6.2 CZ vse jde hladce az do sekce nastaveni monitoru. Druh monitoru najde instalacni program sam a nabidne QT2770 - radkovy kmitocet (horizontal) 50 -150 KHz - snimkovy kmitocet (vertikal) 30 - 70 Hz, grafiky je TNT2 VANTA 16 MB. Nasledne dam otestovat konfiguraci a na obrazovce se objevi hlaseni " Out of range H: 43,9 K  V: 44,5 (tady to cislo blika cervene)". Zkousel jsem menit kmitocty, ale bez uspechu. Monitor je Hyudai ImageQuest Q770. Nevite nekdo jak dal? Diky za nasmerovani.

ML

PS.: na tomto stroji jsem uz jednou RH 6.2 CZ (SuSE 6.4 CZ) mel, ale s jinym monitorem a vse bylo O.K. Takze pravdepodobne problem bude delat monitor.