Zukova karta ForteMedia a chip FM801 - VYRESENO

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Duben 19 15:22:57 CEST 2002

Dobry den,

On Fri, Apr 19, 2002 at 09:19:22AM +0200, Radim Roženek wrote:
> Pekny den,
> jelikoz jsem s ALSou nepochodil, vyzkousel jsem OpenSound a vse je OK.
> Adresa www.opensound.com

to se dost divim, v alsa-e je mezi podporovanymi s modulem
snd-card-fm801... Takze kdyz si date v adresari alsa-driver-u
(Nejlepe okolo 0.9.xx) prikaz:

./configure --with-cards=fm801

a pak make; make install;

Pak zkompilovat knihovnu (alsa-lib), a alsa-utils, dat modprobe
snd-card-fm801, mely by se vam natahnout vsechny potrebne moduly,
pak spustit alsamixer a odmutovat (!!!) vse potrebne (na potrebnem
kanalu, ktery chcete poslouchat, stisknout 'm', nahore nad
posuvnikem vam pak zmizi MM a muzete vesele poslouchat...
Ostatne, pri instalaci modulu vam to instalacni skript pise...
Toto nastaveni ulozite pomoci alsactl store a znovu obnovite
pomoci alsactl restore...

A to je snad vse... V pripade potreby se na me muzete obratit,
ALSA drivery pouzivam k naproste spokojenosti...

> Radim Roženek

Zdravi
Honza Marek
--