ntp - po spusteni hlaska not synchronized

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Duben 19 15:33:25 CEST 2002

Zdravim vsechny,
mohl by mi nekdo osvetlit, zda je nasledujici chovani normal ?

Mam SuSE 7.2, nakonfigurovano spousteni xntpd, servery news.gts.cz, ntp.karpo.cz, ntp.cesnet.cz
+ nastaveni aktualniho casu pred spustenim xntpd pomoci parametru skriptu rc.config

Kdyz nastartuju PC a dam vypsat ntptrace
dostanu vypis
localhost: stratum 16, offset 0.00072, synch distance 0.0003
0.0.0.0    *Not synchronized*

Zhruba za deset minut mi tam pomoci ntptrace naskoci teprve to co chci, tj. ze je to stratum 2 z dotycneho ntp serveru

Vykladam si to tak, ze je treba nejaky cas, nez si PC posbira data - je to tak, nebo delam neco spatne ?

Dekuji moc za pomoc.
Jarek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.