ntp - po spusteni hlaska not synchronized

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Duben 19 16:00:10 CEST 2002

On Fri, 19 Apr 2002, Jaroslav Marek wrote:

> Kdyz nastartuju PC a dam vypsat ntptrace dostanu vypis localhost:
> stratum 16, offset 0.00072, synch distance 0.0003 0.0.0.0 *Not
> synchronized* Zhruba za deset minut mi tam pomoci ntptrace naskoci
> teprve to co chci, tj. ze je to stratum 2 z dotycneho ntp serveru
> Vykladam si to tak, ze je treba nejaky cas, nez si PC posbira data - je
> to tak, nebo delam neco spatne ?

Delate vsechno spravne, je to tak.

Navic afaik NTP server, dokud si neni jisty, ze ma spravny cas, ani
neposkytuje svuj cas dalsim klientum...tak aby Vas to neprekvapilo, ze se
Vam ze zacatku nebduou chtit synchronizovat s Vami zadne dalsi stanice,
mate-li neco takoveho v planu...

--
JiKos.