xdm

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pátek Duben 19 17:19:09 CEST 2002

Milos Cihak - CTECH wrote:

> Zdravim,
>
> prosel jsem archiv konference, nasel jem toho celkem dost ale ne nic
> tykajici se meho problemu:
>
> jakmile se snazim prihlasit vzdalene k Xum
> X -query 192.168.2.10
>
> vypada to ze Xka zacinaji najizdet ale jedine co je videt uprostred sede
> obrazovky (tatkova ta obrazovka jak pri testu Xu) je maly kursor od mysi a
> tim to skonci
> prepnu se do prvni konzolu ALT+F1 a tam je hlaska:
>
> XDM: too many retransmissions

 Nejspis neni povoleno vzdalene prihlasovani. V /etc/X11/xdm/Xaccess by mel
byt radek obsahujici jen hvezdicku. Pro KDM navic jeste v konfiguracnim
souboru kdmrc by mel mit v sekci [Xdmcp] nastaveno Enable=true (pro KDM jsou
konfiguracni soubory v $KDEDIR/share/config/kdm/ , nekdy tam muze byt i ten
Xaccess).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli