Re: Nastavení firewallu a pavučin v jádře

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Duben 19 20:48:58 CEST 2002

Jestli se někde válí nebo by mi ho mohl někdo poslat na mail "optimální"
distribuční (nejlépe SuSE) .config pro jádro 2.4.18 strašně rád ho použiji!
Našel jsem pouze 2.4.16, pod kterým nefunguje integr. zvuk SiS 7012 na ECS
K7S5A. (a spojovat 2.4.16 s 2.4.18 pomocí diffu není ono - viz. můj případ;
tím se snad vysvětluje záměrně použité slovo optimální)

Děkuji mockrát, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;