Dotaz na RFC ohledne struktury IPv4 adresy

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Duben 19 20:38:50 CEST 2002

On Fri, Apr 19, 2002 at 01:47:05PM +0200, Kocek Kvetoslav wrote:

> To jsem videl. Zadavala neco ve smyslu 153.168.356.210...
> Mel jsem asi 9 piv, tak jsem si druhej den nebyl jistej,
> jestli se mi to nezdalo... :-)
>  Kosáč

Nezdálo. Tak nějak ta adresa vypadala. Myslím, že to nebyla chyba
filmařů, ale záměr, aby náhodou nebyla uveřejněna nějaká existující
adresa. Po shlédnutí tohoto filmu by totiž mohla dopadnout jak po
DDoS. Pokud bylo záměrem nás pobavit, tak se jim to povedlo :-)

Zřejmě jim stačilo, když ve Vesmírné odyssee někdo označil jméno
počítače HAL za skrytou reklamu IBM (rot1) a měli s tím problémy.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz