nejde nainstalovat RH 7.1 ani Mandrake 8.1

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Duben 20 21:05:48 CEST 2002

On Sat, 20 Apr 2002, Peha wrote:

> Mam PC Compaq desk Pro s P166 a 80 MB RAM a 8GB disk rozdeleny na
> particie s jednou particiou pre Linux (daco okolo 2GB). Nainstalujem tam
> v pohode RH 6.2, ale ked som sa pokusil nainstalovat 7.1 alebo Mandrake
> 8.1 tak to pocas instalacie zblblo s hlaskou kernel panic bla bla. V com
> moze byt problem?

Jste si jisty, ze to napsalo "Kernel panic: bla bla"? Nebyla tam nahodou
nejaka smysluplnejsi hlaska? ;)

Bez toho, abyste poskytl alespon takovouhle zakladni informaci se da
skutecne velice obtizne urcit, v cem by mohl byt problem.

--
JiKos.