nejde nainstalovat RH 7.1 ani Mandrake 8.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Duben 20 22:19:38 CEST 2002

Mandrake
> com

> Nema nahodou nejakou adaptecovskou SCSI?

Pochybuju, ze by podobny problem (kernel panic pri instalaci) mohl byt
zpusobem pritomnosti adaptecovskeho scsi radice. Spis bych si tipnul problem
s pameti, vlasu pod videokartou nebo podobne malickosti. Rozborka a poradne
vycisteni, mozna trochu uprav v nastaveni diosu by to mohlo napravit.

P.S. Kdyz uz mandrake rady 8, tak verzi 8.2

Zdenek Mazanec