WinNT, smbmount a cestina

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Duben 21 08:18:02 CEST 2002

> Ahoj!

> Verze samby?
> Mne po prechodu na 2.2.3a prestaly fungovat ceske nazvy souboru v smbclientu.
> Mozna smbmount pouziva stejne knihovny (libsmb). Pomohl mi recode-patch:
>
> http://marc.theaimsgroup.com/?l=samba-technical&m=101410660204655&w=2

Ano, je to 2.2.3a. Jenze v tom patchi se pise "This patch fixed problem,
when we connect to servers that's not supporting unicode throught
smbclient". Me neblbne smbclient ale smbmount, a to jen s winNT. Ale
stejne diky za tip.

-- Honza Houstek