masquarade - IP tables konfigurace

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Neděle Duben 21 15:36:54 CEST 2002

Ahoj Ondrej, jako modul to mam prelozene ale nevim jak se doopravdy
ten modul jmenuje pokousel jsem se to odvodit a hledat v helpu ale
nejak mi presne jmeno toho modulu asi ulitlo. Jeste ho skusim hledat
ale jinak moc diky za radu. Pokud jmeno toho modulu znate tak mi ho
prosim napiste moc diky Lukas.

Sunday, April 21, 2002, 2:06:31 PM, you wrote:

OKV> A znovu: mate modul
"Options->>Netfilter Configuration->Connection state match support"?