FW: Napalovanie pod Linuxom

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Neděle Duben 21 18:40:49 CEST 2002

Zdravim.

Planujem na domacom PC odinstalovat wirus Windows, avsak mam obavy pred
dvoma
vecami - napalovanim CDciek a vytvaranim MP3. Mam Teac W524E a vo WinXP
funguje
uplne spolahlivo. Na napalovanie pouzivam Nero 5.5.x.x, prip. CloneCD.
Nainstalovany je Mandrake 8.2. Vedeli by ste mi doporucit SPOLAHLIVY SW pri
splneni
nasledujucich podmienok ? :
- predovsetkym spolahlivost vo svetkych smeroch (citanie CD na inych
mechanikach, pod Win,
  nizka chybovost sposobena nestabilitou verzie SW)
- podpora 700MB CD, CD-RW, Burn-proof, ISO9660 / Joliet (dlhe nazvy funkcne
aj pod Win)
- CD-Copy (data + audio)
- napalovanie audia zo suborov WAV
- napalovanie audioCD bez medzier
- GUI (nie som masochista, mam KDE2.2, ale planujem prechod na KDE3)

Rovnako neviem, ktory SW je najpouzivanejsi pre grabovanie+vytvaranie MP3.
Ja vo Win pouzivam
Audiograbber s codecom lame ver. 3.91 (existuje tento codec aj pre linux?,
som s nim velmi
spokojny). malo by to mat podporu ID3, graficke prostredie, selektivne
vybratie trackov,
automaticke kodovanie po grabovani.

V Linuxe sa nepohybujem dlho, nasiel som na cdr.cz jeden clanok, ale ten je
z roku 2000 :(

Dakujem za vase odpovede.

_daRK
mail: _daRK na post.cz