Jak na socket soubory - vytvoreni/backup

Neděle Duben 21 15:07:17 CEST 2002

On Wed, 17 Apr 2002, Petr Simek wrote:

> Proc bohudik ? Jenom pro informaci - jedna se mi o sockety programu
> postfix,mysql gpm a syslogu (/dev/log) , nevite jestli si je vytvori
> pri spusteni kdyz je nenajdou ?

Je to uplne jednoduche: NEEXISTUJE zpusob, jakym muze novy proces vyuzit
jiz existujici "soubor" typu socket, protoze bind() vzdy vytvari novy a
selze s EADDRINUSE, kdyz uz neco toho jmena existuje. Cili by ho program
stejne musel smazat, kdyby uz existoval.